First Month Rack & INTERNET Free for Your New Purchases!

About Us

Seit seiner Gründung ist NetWeb seiner Mission treu geblieben und spiegelt dieses Engagement in all seinen Aktivitäten wider. Unser Unternehmen, das seine Stärke aus den Grundsätzen zieht, die es sich zu eigen gemacht hat, und den Werten, die es als oberste Priorität betrachtet, richtet seine Servicephilosophie entsprechend aus. Unser Unternehmen hat seit Beginn seiner Tätigkeit in der Branche stets im Rahmen seiner Unternehmensvision gearbeitet. NetWeb, das mit einer breiten Vision agiert, einen lösungsorientierten Ansatz verfolgt und immer das große Ganze im Blick behält, legt größten Wert auf Kundenzufriedenheit. Das NETWEB-Team, das herausragende Erfolge bei DDos-Schutzdiensten erzielt hat, garantiert die beste Broadcast-Qualität für unsere geschätzten Kunden.

Ticari Bilgilerimiz

Lorem ipsum, dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Voluptatibus.

Bank Informations

Below are our commercial bank account details. You can use this information for your transactions.

Akbank
  • HESAP SAHİBİ: Net und Web Telekom.TİC.LTD.ŞTİ..
  • IBAN NO: TR03 0004 6005 6888 8000 3132 23
Garanti
  • HESAP SAHİBİ: Net und Web Telekom.TİC.LTD.ŞTİ..
  • IBAN NO:
General Usage Agreement

Question 1: What are your refund conditions?
Answer: There are no refunds for the services you purchase from www.netweb.com.tr.

Question 2: What are the warranty conditions?
Answer: The warranty conditions and legal obligations are explained in detail in the usage agreement. Click here to access this page.

Question 3: How do I request a cancellation?
Answer: To cancel the services you have purchased from www.netweb.com.tr, log in to the system with your username and password, and submit a request for the cancellation of your service from the "My Products and Services" section. No invoice will be generated for your account in the following month. For your Server, VPS, and VDS products, you must submit a cancellation request 7 days before the payment date; otherwise, invoicing will continue.

Question 4: What are the installation times (delivery)?
Answer: For payments made by credit card, processes such as web hosting, SSL certificate, and domain registration are carried out automatically. Installation for Server, Co-location, VPS, and/or VDS services is done within 1 day at the latest. If you are making a bank transfer, writing your invoice number in the transfer section will speed up the process and reduce the installation time to the shortest possible time.





Hizmet Sözleşmesi



Önemli

BU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN BAŞVURULAR İÇİN GEÇERLİDİR, BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE NetWeb ARASINDA HOSTİNG/SUNUCU KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE KULLANIM SÖZLEŞMESİNİ TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKİR! BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.




Tarafları ve Konusu

Bu kullanım sözleşmesi netweb.com.tr internet sitesinde belirtilen hizmetleri sağlayan NetuWeb İnternet Hizmetleri ile NetuWeb İnternet Hizmetleri’nden hizmet alacak olan tüzel ve gerçek kişiler (Müşteri veya hesap sahibi olarak anılacaktır) arasında netweb.com.tr sitesi üzerinden sunulan hizmetlerin kullanımı ve satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır. İş bu sözleşme, müşterinin hizmet alması ile imzalanmış kabul edilir ve taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler. Tüm müşteriler 7 gün 24 saat açık olan internet sitemizden tüm sözleşmeleri okuyabilir.




Hesap Açılışı

Bize yapılan ödemenizden sonra gerekli kontroller yapılarak herhangi bir sahtekarlık tespit edilmediği taktirde hesabınız aktif edilecektir. Bize çalışır bir e-posta adresi sağlamak sizin sorumluluğunuzdadır. Kullanım sözleşmesine aykırı bir durumda veya size ulaşmamız gerektiğinde hesap açılışında sizinle olan iletişimimizi bu e-posta vasıtası ile yapacağız. Her zaman güncel ve açık olacak bir e-posta hesabı kullanmak sizin sorumluluğunuzdadır. Değiştirilemez bilgilerin güncellenmesi için gerekli değişikliklerin yapılması adına müşteri temsilcimiz ile irtibat kurmanız gerekir. 3D Secure ile yapılmamış kredi kartı ödemeleri için müşteri temsilcileri kullanılan kredi kartına bağlı devlet tarafından kimlik tespitini sağlamak adına kimlik bilgisi talep edebilir, bu durumda kimlik taratılarak tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Eğer bu şartları yerine getirmezseniz siparişinizin hileli olduğu düşünülebilir ve iptal edilebilir.




İçerik İzni

netweb.com.tr tarafından sağlanan tüm hesaplar sadece yasal izinler dahilinde kullanılabilmektedir. Servislerimizden yararlanan tüm müşterilerimiz yayınlayacakları tüm içeriğin yasalara uygun ve zararsız olduğunu bu anlaşma ile kabul etmiş sayılır. Ayrıca müşteriler yayınlayacakları tüm içerikten kendileri sorumlu olup netweb.com.tr müşterilerin yayınladığı içerikten sorumlu tutulamaz. Hizmetimizi kullanırken herhangi bir telif hakkı veya marka ihlali yapmak kesinlikle yasaktır. Bu sadece video, müzik, kitap, fotoğraf veya herhangi bir başka telif eserin izinsiz kopyalanması ile sınırlı değildir. Herhangi bir ticari marka sahibinin ürünlerini izinsiz olarak yayınlanması halinde, gelecek bir şikayette, içeriğin 24 saat içerisinde siteden kaldırılması talep edilecektir. İçeriğin kaldırılmaması halinde kullanıcı hesabına erişim kısıtlanacaktır




Lisans Hizmeti Alan Kullanıcılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

Satın aldığınız lisanslar , netweb.com.tr aracılığıyla temin edilmektedir. Örneklendirecek olursak netweb.com.tr’a lisans için yapılan ödemeler , sizin adınıza lisans üreticisine ödenir ve lisans sizin adınıza satın alınır. Tüm lisanslarda NetuWeb sadece aracılık yapar. Bu nedenle lisans sağlayıcıları tarafından yapılan ücret arttırımı konusunda hiç bir sorumluluk kabul etmez ve sabit fiyat garantisi sağlamaz. Lisans sağlayıcılarının ilgili hizmet sözleşmelerini zedelemeniz halinde yaşanacak lisans iptalleri sonrasıda NetuWeb geri iade sağlamaz ve sorumluluk kabul etmez. Lisans hizmetlerinde geçilen siparişler aktif olduktan sonra hiç bir şekilde müşteriye geri iade edilemez.




Hosting/Reseller Hizmeti Alan Kullanıcılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

Satın alınan hizmetlerin yedek alanı olarak kullanılmasına izin verilmemektedir. (Aynı hesabın cPanel den alınan yedeklenmesi hariç.) Yine hesabın dosya deposu olarak kullanılmasına izin verilmemektedir. (Hesaptan yayınlanan video ve dosyalar gibi) Tüm hosting sunucularımızda izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler alt kısımda listelenmiştir;

1 - IRC Scriptler/Botlar
2 - Proxy Scriptler/Anonymizerlar
3 - Fotoğraf Hosting Scriptleri
4 - Dosya Arşivleme , Dosya İndirme Sitesi veya Dosya Linkleme Sitesi
5 - IP Scannerlar
6 - Bruteforce Programları/Scriptleri/Uygulamaları
7 - Mail Bombers/Spam Scriptler ve Mailer Pro
8 - Banner-Ad servisleri (ticari banner reklamlar)
9 - File Dump/Mirror Scriptleri (Örnek: rapidshare, rapidleech)
10 - Ticari Audio Streaming
11 - Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı
12 - MUD'lar/RPG'ler/PBBG'ler
13 - Hacker siteleri odaklı/arşiv/programlar
14 - Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri
15 - Banka Tahvilleri/Banka senet Ticaret Programları
16 - Hileli Siteler(listelenen siteler ile sınırlı değil aa419.org & escrow-fraud.com)
17 - Terör veya ülke açısından zararlı paylaşımların veya yayınların yapılması
18 - Mysql sorgularını anlamsız ve ilgili verilen sınırlar dışında çalıştırılması

90 saniyeden uzun PHP işlemi çalıştırılması kaynak kullanımını dengelemek amacıyla engellenmiştir.
Verilen hizmetlerimizde oluşacak disk arıza problemlerinden ötürü , oluşabilecek veri kaybından NetuWeb sorumlu tutulamaz. Müşteri yedekleme ile hükümlüdür..
Verilen paket içerikleri mevcut kontrol paneli sağlayıcılarına göre garanti edilmektedir. ( Cpanel , Maestropanel , Directadmin ) Kullanılan lisans sistemindeki değişiklikler durumunda sizler için en uygun kontrol paneline geçiş yapabilir veya lisans sağlayıcılarının şartlarına göre fiyatlarınmayı değiştirme hakkına NetuWeb sahiptir. İlgili paketlerin yıllık alınması durumunda dahii , değişen lisans sistemine göre fark ödemesi talep edilebilir.
NetuWeb,uygun görülmesi durumunda herzaman tek taraflı sözleşmeyi fesh etme hakkını gizli tutar.
Verimerkezi veya elektirik zamları sonrasında satın alınan paketlerde zam yapma hakkını NetuWeb saklı tutar.
Hosting / Reseller hizmetlerinde kesinlikle geri iade sağlanmamaktadır.
Yasal teslimat süremiz 3 iş günüdür. En geç bu süre içerisinde teslimat yapılmaktadır.




NetuWeb Alan Adı Tescil Eden Kullanılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

1 - Alan adları anlık olarak tescil edilir ve isim değiştirilemmez.
2 - Alan adı tescillerinde kesinlikle geri iade yapılmamaktadır.
3 - Alan adı siparişlerinde sorgulanan alan adı anlık olarak sorgulandığından ötürü , sipariş sonunda . Alan adı önerileri her zaman geçerli olmayabilir. Kullanılabilirlik sepete ekleme noktasında gerçek zamanlı olarak kontrol edilir.
4 - NetuWeb , uygun görülmesi durumusunda herzaman tek taraflı sözleşmeyi fesh etme hakkını gizli tutar.

Yasal teslimat süremiz 3 iş günüdür. En geç bu süre içerisinde teslimat yapılmaktadır.




Sanal Sunucu(VDS-VPS) Hizmeti Alan Kullanıcılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

Tüm sunucularımızda izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler alt kısımda listelenmiştir;

1 - VDS sunucuları üzerinden atak/saldırı çıkışları kesinlikle yasaktır.
2 - IP Scannerlar
3 - Bruteforce Programları/Scriptleri/Uygulamaları
4 - Mail Bombers/Spam Scriptler ve Mailer Pro
5 - Camfrog Uygulamaları
6 - Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı
7 - Hacker siteleri odaklı/arşiv/programlar
8 - Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri
9 - Banka Tahvilleri/Banka senet Ticaret Programları
10 - Hileli Siteler(listelenen siteler ile sınırlı değil aa419.org & escrow-fraud.com)
11 - VDS sunucular TV sunucuları olarak kullanılamaz
12 - VDS sunucular üzerinde özel hat satın almadan up / down gibi işlemler sağlanamaz.
13 - VDS Sunucularda Şifre Sıfırlama İşlemleri Tarafımızca Sağlanmaz. NetuWeb'un Böyle Bir Zorunluluğu Bulunmamaktadır.

Sitenizin yada hizmetlerinizin kabul edilebilirliği konusunda şüpheniz varsa web@netweb.com.tr adresine e-posta göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımızı unutmayınız.
VDS-VPS Hizmetlerinde Geri İade Yoktur.
Tek seferlik vds paketlerinin adil kullanım süreleri 3 senedir. 3 Sene kullanım garantisi verilir. Ve bu paketler 3 sene altına düşürülemez. 3 Sene sonrasındaki ilgili ürünün sürelerinin değiştirilmesi NetuWeb işleyişine göre ve ticari piyasanın , USD ,EURO kurlarının yükselmesine istinaden değiştirilebilir.
Verilen hizmetlerimizde oluşacak disk arıza problemlerinden ötürü , oluşabilecek veri kaybından NetuWeb sorumlu tutulamaz. Müşteri yedekleme ile hükümlüdür..
NetuWeb,uygun görülmesi durumunda herzaman tek taraflı sözleşmeyi fesh etme hakkını gizli tutar.
Verimerkezi veya elektirik zamları sonrasında satın alınan paketlerde zam yapma hakkını NetuWeb saklı tutar.
Yasal teslimat süremiz 3 iş günüdür. En geç bu süre içerisinde teslimat yapılmaktadır.




Korumalı Sanal Sunucu Hizmeti Alan Kullanıcılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

Tüm sunucularımızda izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler alt kısımda listelenmiştir;

1 - Korumalı Sanal Sunucu(VPS-VDS) üzerinden atak/saldırı çıkışları kesinlikle yasaktır.
2 - IP Scannerlar
3 - Bruteforce Programları/Scriptleri/Uygulamaları
4 - Mail Bombers/Spam Scriptler ve Mailer Pro
5 - Camfrog Uygulamaları
6 - Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı
7 - Hacker siteleri odaklı/arşiv/programlar
8 - Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri
9 - Banka Tahvilleri/Banka senet Ticaret Programları
10 - Hileli Siteler(listelenen siteler ile sınırlı değil aa419.org & escrow-fraud.com)
11 - Korumalı Sanal Sunucu(VPS-VDS) TV sunucuları olarak kullanılamaz
12 - Korumalı Sanal Sunucu(VPS-VDS) üzerinde özel hat satın almadan up / down gibi işlemler sağlanamaz.

Sitenizin yada hizmetlerinizin kabul edilebilirliği konusunda şüpheniz varsa web@netweb.com.tr adresine e-posta göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımızı unutmayınız.
Korumalı Sanal Sunucu(VPS-VDS) Hizmetlerinde Geri İade Yoktur.
Verilen hizmetlerimizde oluşacak disk arıza problemlerinden ötürü , oluşabilecek veri kaybından NetuWeb sorumlu tutulamaz. Müşteri yedekleme ile hükümlüdür..
NetuWeb,uygun görülmesi durumunda herzaman tek taraflı sözleşmeyi fesh etme hakkını gizli tutar.
Korumalı Sanal Sunucu(VPS-VDS) hizmetlerinde sağlanan korumalar %100 garantili değildir. Koruma anlamında %100’lük garanti hiç bir yerde verilemez. İnternet sektörü sürekli gelişen bir dünyadır. Bu geniş yapıda yapılan her türlü korumalar zaman zaman geçilebilir. Haliyle sağlanan korumalar belirli zamanlarda etkisiz hale gelebilir. netweb.com.tr olarak sağlanan koruma düzeyleri olabildiğince gelen atakları engellemektir. Aşılan bu limitlerde yaşayacağınız sorunlardan netweb.com.tr sorumlu tutulamaz ve müşteri kesinlikle iade talep edemez.
Verimerkezi veya elektirik zamları sonrasında satın alınan paketlerde zam yapma hakkını NetuWeb saklı tutar.
Yasal teslimat süremiz 3 iş günüdür. En geç bu süre içerisinde teslimat yapılmaktadır.




Dedicated Sunucu(Fiziksel Sunucu ) Hizmeti Alan Kullanıcılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

Tüm sunucularımızda izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler alt kısımda listelenmiştir;

1 - Dedicated sunucuları( Fiziksel Sunucu ) üzerinden atak/saldırı çıkışları kesinlikle yasaktır.
2 - IP Scannerlar
3 - Bruteforce Programları/Scriptleri/Uygulamaları
4 - Mail Bombers/Spam Scriptler ve Mailer Pro
5 - Camfrog Uygulamaları
6 - Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı
7 - Hacker siteleri odaklı/arşiv/programlar
8 - Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri
9 - Banka Tahvilleri/Banka senet Ticaret Programları
10 - Hileli Siteler(listelenen siteler ile sınırlı değil aa419.org & escrow-fraud.com)
11 - Dedicated sunucular( Fiziksel Sunucu ) TV sunucuları olarak kullanılamaz
12 - Dedicated sunucular( Fiziksel Sunucu ) üzerinde özel hat satın almadan up / down gibi işlemler sağlanamaz.

Sitenizin yada hizmetlerinizin kabul edilebilirliği konusunda şüpheniz varsa web@netweb.com.tr adresine e-posta göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımızı unutmayınız.
Dedicated Sunucu( Fiziksel Sunucu ) Hizmetlerinde Geri İade Yoktur.
Verilen hizmetlerimizde oluşacak disk arıza problemlerinden ötürü , oluşabilecek veri kaybından NetuWeb sorumlu tutulamaz. Müşteri yedekleme ile hükümlüdür..
NetuWeb,uygun görülmesi durumunda herzaman tek taraflı sözleşmeyi fesh etme hakkını gizli tutar.
Verimerkezi veya elektirik zamları sonrasında satın alınan paketlerde zam yapma hakkını NetuWeb saklı tutar.
Yasal teslimat süremiz 3 iş günüdür. En geç bu süre içerisinde teslimat yapılmaktadır.


Sunucu ve Kabin Barındırma Hizmeti Alan Kullanıcılar için Kullanım Koşulları ve Kısıtlamalar

1 . Sözleşmenin süresi 12 AY’dır. Belirtilen sürenin bitiminden önce, taraflardan birinin sona erdirme isteğini 15 gün öncesinden yazılı olarak diğer tarafa bildirmemesi veya ödemenin Müşteri tarafından Sağlayıcı’ya haber verilmesine gerek kalmaksızın yapılmasına devam edilmesi halinde sözleşme otomatik olarak aynı süre için ve aynı koşullarla uzar. Sağlayıcı’nin sözleşme şart ve koşullarını değiştirme hakkı saklıdır.
2. Sağlayıcı’nın sözleşme koşullarındaki değişiklik talebini bildirimden itibaren Müşteri yeni hükümleri kabul etmediğini 10 gün içerisinde yazılı olarak bildirmekle yükümlüdür. Aksi halde sözleşme; Sağlayıcı’nın sunmuş olduğu teklif üzerinden aynı süre için uzar. Müşteri bu sürenin bitiminde Sağlayıcı’nın yaptığı değişikliklerden haberdar olmadığı yahut değişiklikleri kabul etmediği yönünde bir bildirimde bulunamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
3. Sağlayıcı, Müşteri’yle her türlü iletişim için Müşteri’nin sözleşmede belirttiği ikamet adresi ile e-posta adresini kullanacaktır. Bu adresin ve e-postanın geçerli bir adres olması konusunda sorumluluk Müşteri’ye aittir. Müşteri’nin e-posta ve ikamet adresinin güncel olmaması yahut kullanılmaması durumunda oluşabilecek 3. Kişilerin uğrayabileceği zararlar da dahil olmak üzere tüm maddi ve manevi zararlardan Müşteri sorumlu olacaktır.
4. Müşteri Sağlayıcı’ya verdiği bilgilerin doğru ve güncel olduğunu beyan eder. Bilgilerin yanlış, eksik veya güncel olmaması nedeniyle meydana gelecek zararlardan dolayı Müşteri sorumludur.
5. Kabin/kabinlerde meydana gelebilecek fiziksel veya yazılımsal bir arıza durumunda oluşabilecek veri/bilgi kayıplarından, arıza süresince Müşteri’nin olası ticari gelir kayıplarından ve benzeri durum veya nedenlerden dolayı maddi veya manevi zararlardan kusuru oranında Taraflar sorumlu tutulacaktır. Tarafların sorumluluk tutarı hiç bir koşulda yıllık hizmet bedelinin 2 katını aşmayacaktır.
6. Türk Telekom/Superonline/Vodafone’dan kaynaklanan arızalar ve Sağlayıcı’nın kontrolünde olmayan erişim problemi ve gecikmelerden Sağlayıcı sorumlu tutulamaz.
7. Sağlayıcı, mücbir sebep ve Müşteri’nin kusuru olduğu haller dışında Müşteri’nin kiralamış olduğu kabine ulaşımını mümkün kılacaktır. Kabin üzerinde bulunan, eklenen, çıkarılan bilgi, belge, veri ile kabin üzerinde çalışacak donanımların kurulması, ayarlanması, donanım ile ilgili tüm işlemler ve oluşabilecek bütün donanımsal sorunlar, donanımların lisansları Müşteri’nin sorumluluğundadır.
8. Müşteri’nin kiraladığı kabinde meydana gelecek yazılım veya donanım ile ilgili arızalardan dolayı oluşacak bilgi/veri kayıplarına karşın, bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri tamamı ile Müşteri’ye aittir. Bu bilgi kayıplarına karşın Sağlayıcı hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz.
9. Kabinin kendisinden veya sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bir bilgi/veri kaybı olması sorumluluk Müşteri’ye aittir . Bu bilgi/veri kayıplarına karşın Sağlayıcı hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz.
10. Sağlayıcı, Müşteriye verilen hizmetlerin sürekliliğini sağlamak için gerekli servis hizmetlerini, bedeli karşılığında vermeyi taahhüt eder.
11. Sağlayıcı, Müşterinin donanımlarını/sunucularını Müşteriden eksiksiz bir şekilde teslim alır , Hizmet sonu veya müşterinin isteği ile donanımların datacenter ortamından çıkarılması durumunda , Sağlayıcı , Müşteriye ürünlerini eksiksiz olarak teslim etmek ile hükümlüdür.
12. Müşteri, işbu sözleşmenin imzalanması kiraladığı kabinde bulunan sunucu ile pornografik, erotik içerikte yayınlara; casino, başta loto, toto, iddia, tahmin olmak ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere şans oyunlarına ilişkin ve/veya bu tür oyunları teşvik edici yayınlara; başta 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi Ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu 556 Sayılı Marka KHK’sı, 551 Sayılı Patent KHK’sı ve 554 Sayılı Endüstriyel Tasarımlara ilişkin KHK hükümleri ile 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu da dahil olmak üzere yürürlükteki Türk hukuk mevzuatı ve Web Sitesine erişimin mümkün olduğu yabancı ülkelere ait hukuk mevzuatı kapsamında suç teşkil eden içerikte yayınlara yer vermeyeceğini, genel ahlak ve adaba aykırı davranmamayı, kendisine veya Müşterilerine ait web sayfalarının, ftp ve diğer Internet servislerinin içeriğinden tamamen kendisinin sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. İşbu madde kapsamında yasak içerik niteliğinde olan yayınlara yer verilen başkaca web sitelerine ait linklere yer vermeyeceğini, söz konusu web sitelerinin tanıtımı yapmayacağını, download izni verilemeyeceğini kabul ve taahhüt eder.
13. Müşteri bu kullanım hakkını kiralayamaz, satamaz, devredemez veya başkalarına kullandıramaz, aksi takdirde herhangi bir yasal ihtara veya ihbara gerek kalmaksızın asgari sözleşme bedeli kadar cezai şart ödemeyi tabi olabileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca sağlayıcının bildirimsiz ve tazminatsız olarak, hiçbir yükümlülük altına girmeden sözleşmeyi fesih hakkı saklıdır.
14. Müşteri, Sağlayıcı’nın, ticari itibarına ve saygınlığına zarar verecek davranışlarda bulunmayacağını kabul ve taahhüt eder.
15. Servis kullanım şartlarının ihlalinden haberdar olunduğu takdirde Sağlayıcı, bilgi silme, yayını durdurma, zararlı yayınları bloke etme, erişimi engelleme gibi önlemler alma hakkı saklıdır. Ayrıca kullanma şartlarını ihlal edici davranışlarda bulunan Müşteri’ye karşı Sağlayıcı’nın alacağı tedbirlere karşı Müşteri hiçbir hak veya zarar tazmini talebinde bulunamaz.
16. Müşteri tarafından web sitesinde yapılacak olan her türlü faaliyetten kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai mükellefiyet Müşteri’ye ait olup, yapılan faaliyetten doğacak her türlü hak, alacak, borç ve mükellefiyet Müşteriye aittir.
17. Müşteri, işbu sözleşme gereği sunulan hizmet karşılığında aylık/yıllık EK 1 de belirtilen fiyat teklifindeki bedeli, işbu sözleşmenin imzasına müteakip en geç 7 işgünü içersinde nakden banka hesabına veya Sağlayıcı’nın, işbu sözleşmenin akdedilmesi sırasında ya da sonrasında sözleşme borcunu yerine getirmek amacı ile kredi kartı veya hesaba havale/eft ile ödeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Sağlayıcı ödeme sonucu hizmet aktivasyonunu yapar ve ödeme sonrasında faturayı düzenleyecek ve Müşteri adresine postalayacaktır. T.C. kanunları çerçevesinde gerekli ise Ö.İ.V. veya K.D.V bedeli ve diğer oluşabilecek tüm vergiler faturaya ayrıca ilave edilebilecektir.Elektrik maliyeti ay sonunda kullanımına göre fatura edilecektir. Ödeme gününün resmi tatil olması durumunda Müşteri ödemesini tatil öncesi yapacaktır. ( Aktif ürünlerin doğruluğu www.netweb.com.tr üzerindeki müşteri hesabınızda eklenen ürünler ve resmi faturalarınızda yer alan ürün bilgisiyle tanımlanarak resmi olarak kabul sayılacaktır. )
18. Türk Lirası ile satılmayan hizmetler için, ücret fatura tarihindeki merkez bankası efektif satış kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.
19. Müşteri hizmet ücretini 7 gün içerisinde peşin olarak havale/eft yoluyla ya da kredi kartı ile veya Sağlayıcı 'ya elden ödemekle yükümlüdür. Ödemenin gecikmesi durumunda Sağlayıcı vade farkı faturası kesme hakkını saklı tutar. Son ödeme tarihi itibari ile ödeme yapılmadığı takdirde 7 gün içerisinde Sağlayıcı Müşteri’ye sunduğu hizmeti durdurur ve buna takiben 5 gün sonra Müşteri’ye ait olan verileri siler ve sistemi kapatır.Verilerin silinmesi ve sistemin kapatılması durumundan tahakkuk hak ve alacakları saklı kalacaktır ve verilerin silinmesi ve sistemin kapatılmasından dolayı müşteri sağlayıcıdan hiçbir hak ve zarar tazmini talebinde bulunmayacağını kabul ve beyan eder
20. Sağlayıcı, Müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, durdurma, askıya alma hakkı yanında ayrıca işbu sözleşmeyi hiçbir ihtar veya ihbara gerek olmaksızın ve hiçbir ek yükümlülük altına girmeksizin tek taraflı olarak derhal feshetme hakkını saklı tutar.
21. NetWeb Kabin ve internet paketlerine her yılın OCAK ayında fiyat artışı sağlar. Örneğin 10.11.2023 tarihinde imzalanan sözleşmenin fiyat değişimi 01.01.2023 tarihinde güncellenebilir. 01.01.2023 tarihinden sonra yapılan sözleşmelerdeki paket fiyatları internet ve kabin olmak üzere fiyat olarak sabit sağlanmaktadır. NetWeb paket artışlarını düzenli olarak her yılın OCAK ayında sağlar ve müşteri bunu Kabul etmiş sayılır.
22. Aylık her kabin için fiziki teknik destek Süresi 1 Saat ile sınırlıdır. Birden fazla alınan kabinlerde sağlanan teknik süreler tüm hizmetiniz ile birleştirilebilir. Her 1 saat için ek ödenmesi gereken teknik destek süresi aylık 360 + kdv’dir
23. Teknik destek işlemlerinde yaşanabilecek işlem arızası müşteriye aittir. Örneğin disk değişim işlemlerinde yanlış diskin çıkarılabilme ihtimali mevcuttur veyahut ram ekleme/çıkarma , disk ekleme/çıkarma , işlemci çıkarıp/takma gibi donanımsal işlemlerde her zaman bir kaza riski bulunmaktadır. Müşteri bunun bilincince olup , tarafımıza yaptırdığı her işlemin sorumluluğunu kabul etmiş sayılır. NETWEB bu konuda sorumluluk kabul etmemektedir.
24. Ödenmemiş bakiyenin olması durumunda firmamızda barındırmakta olduğunuz cihazların çıkışları sağlanmamaktadır. Cari borç veya Cayma bedelleri ödenene kadar ilgili cihazlar müşteriye teslim edilmeyecektir.
25. Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık belirlenen vadede ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş olacak ve mütemerrit sayılacaktır. Bu durumda Sağlayıcı kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %15 gecikme ücreti talep edebilir. Müşteri bu gecikme ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
26. Müşteri, işbu sözleşmeden doğan her tür alacak için Sağlayıcı'nın dava ya da icra takibi açması halinde de aylık %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
27. Müşteri, işbu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde Sağlayıcı'nin teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen mahkemelerce teminat istendiğinde, bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
28. Müşteri, işbu sözleşme uyarınca ödemesi gereken faturaları vade tarihinde ödemeyi kabul ve taahhüt etmektedir. Faturanın en geç 15 gün içerisinde ödenmemesi durumunda sağlayıcı müşterinin internetini kesme, verdiği tüm hizmetleri askıya alma/durdurma haklarını haizdir. Müşteri bu konuları peşinen ve gayri kabili rücu olmak üzere kabul eder.
29. Taraflar birbirine 30 (otuz) gün önceden yazılı bildirim yaparak, bu sözleşmeyi sebep göstermeden ve hiçbir ek yükümlülük altına girmeksizin sonlandırabilir. Bu durumda, Sağlayıcı tarafından işbu sözleşmenin feshi tarihine kadar yapılan tüm hizmetlerin bedeli ve cayma bedelleri Müşteri tarafından ödenir, ancak Müşteri tarafından önceden ödenip de henüz kullanımı gerçekleşmeyen servislerle ilgili ücretler, Müşteri’ye iade edilir.
30. Müşteri’nin bu sözleşmede belirtilen şartları ihlal etmesi halinde Sağlayıcı, Müşteri’ye sağlanan hizmetleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve/veya sözleşmeyi feshedebilir. Bu durumda önceden ödenen ücretler iade edilmez.
31. Taraflardan herhangi birinin, sözleşmenin bitim tarihinden en az 30 (otuz) gün önce karşı tarafın elinde olacak şekilde yazılı bildirim yapmaması durumunda, Sağlayıcı takip eden dönem için yenileme yapacaktır. Herhangi bir bildirim olmaması halinde sözleşme otomatik olarak aynı süre için kendiliğinden uzayacak olup, yeni dönemde sözleşme bedeli yüzde 10’dan aşağı olmamak kaydı ile TEFE+TÜFE/2 oranında arttırılacaktır. Bu iki seçenekten yüksek olanı “sözleşme bedeli artış oranı” olarak kabul edilecektir.
32. Müşteri yaptığı sözleşme süresinden önce sözleşmeyi fesh etmek isterse , müşteriye özel tanımlanmış ve kullanmış olduğu tüm indirimler müşteriden geri alınacak ve 2 aylık tutarı kadar ödemesi kendisinden tahsil edilecektir.
33. Cayma bedelleri ve fiyat listesi EK-1 formunda yazılmıştır. Müşterinin 12 aylık süre öncesinde iptal etmesi durumunda , ilgili fiyatlandırmalar EK-1 üzerinden yürürlülüğe girecektir. Ek olarak İlk ay ücretsiz kampanya sağlanmış ise ödemesi geri alınacaktır. ( Aktif ürünlerin doğruluğu www.netweb.com.tr üzerindeki müşteri hesabınızda eklenen ürünler ve resmi faturalarınızda yer alan ürün bilgisiyle tanımlanarak resmi olarak kabul sayılacaktır. )
34. Enerji ve İnternet kullanım bedelleri , 12 aylık sabit fiyat garantisine dahil değildir. EK-1 Üzerinde verilen teklifler , geçerli olan ay içerisindeki fiyat tablosuna göre düzenlenmiş olup enerji ve internet kullanım bedelleri sabit fiyat garantisine dahil edilmemektedir. ( Aktif ürünlerin doğruluğu www.netweb.com.tr üzerindeki müşteri hesabınızda eklenen ürünler ve resmi faturalarınızda yer alan ürün bilgisiyle tanımlanarak resmi olarak kabul sayılacaktır. )
35. İlgili bu sözleşme , aktif edilen her sunucu barındırma ve kabin hizmetini kapsamakta olup , müşterinin siparişi geçmesi durumunda bu maddeleri kabul ettiği kabul edilecektir.




Sıfır Tolerans Gösterilen Kurallar

Toplu halde atılan spam ve benzeri istenmeyen e-posta gönderimine sıfır tolerans gösteriyoruz. Satın alınan mail listeleri ve bunlara mail gönderimi spam mail olarak kabul edilir. Spam gönderen müşteri hesabı uyarılmadan direk iptal edilecektir. netweb.com.tr’a ait olmayan bir sunucudan spam mail gönderip, reklamı yapılan siteyi sunucularımızda barındıramazsınız. Herhangi bir hesabın IP adresi spam kara listelerine hesap sahibi yüzünden girmesi durumunda hesap derhal askıya alınacak veya kapatılacaktır. Küçük yaştakilere potansiyel zarar verecek içerikleri yayınlamak kesinlikle yasaktır, çocuk pornosu veya buna benzer algılanan içerikler gibi.. Herhangi bir sitede çocuk pornosu barındırılması veya bildirilmesi durumunda haber verilmeksizin derhal hesap iptal edilecek ve silinecektir. Hesap sahibi 3. Kişilerin bilgilerine erişmeye yönelik kurmuş veya yüklemiş olduğu yazılımları, sunucularımız otomatik tespit eder ve hesabı otomatik askıya alır. Bu tür durumların otomatik olarak tespit edilmemesi durumunda sistem yöneticilerinin hesap sahibinin yaptığı işlemleri loglardan çıkartarak hesabın direk askıya alınmasını sağlar. Bu problemin hesap sahibi tarafından bilinçli olarak yapılmasının tespiti ile hesaplar iptal edilir. Bir hesaba gelebilecek DDoS ataklar, mail bomer, flood, ip spoffing vb. türünde saldırılar karşısında sunucu üzerindeki diğer kullanıcıların bu durumdan etkilenmesi nedeni ile hesap geçici suretle derhal askıya alınır ve NetuWeb ekibi tarafından uygun görülmesi halinde ilgili hizmet geri iade yapılmaksızın iptal edilip silinebilir. Bu sorunu sık yaşayan hesaplar iptal edilir. Sunucunun genelini etkileyebilecek ani kaynak tüketimleri ve bunların sık yaşanması durumunda, bu durumun diğer hesapları etkilememesi için hesap derhal askıya alınır. İzinsiz IP kullanımı , kullanım tespitinde hizmet askıya alınır, açılmaz ve bir daha hizmet verilmez. Bu sorunu sık yaşayan hesaplar iptal edilir. Ayrıca müşteri hesaplarına , ilgili müşterinin farklı bir şahıs ile şifresini paylaşması durumunda ve ortaya çıkacak problemlerde sorumluluk tamamen ilgili müşteriye aittir. Bu durumun tespiti halinde NetuWeb internet hizmetleri yasal yoldan işlem başlatma yetkisini saklı tutar. Firmamıza kayıt alan her bir birey bu sözleşmeleri okumuş ve kabul etmiş olarak sayılır.

Takipci sitelerinin ve film sitelerinin hosting veya reseller hesaplarında barındırılması kesinlikle yasaktır. Kaynak tüketimi tespiti halinde hizmet kalıcı olarak askıya alınır ve geri iade sağlanmaz.

İlgili vds , dedicated vb bizden satın olmuş olduğunuz hizmetlerde dışarıya yapılan ddos , botnet vb saldırı/atak türlerinin tespiti halinde ilgili hizmetiniz kalıcı olarak geri iade yapılmaksızın iptal edilip silinebilir. Ve bu yapılan işlemde müşteriye herhangi bir yedek dosyası iletilmez.

İlgili müşteriler sorunlarını her zaman dikkate alır ve sorunlarını çözmek için çalışmalar sağlarız. Bir problemin kaynaklandığı bir çok neden olabilir. Bu sorunun çözülme aşaması 5 dakika ila 5 gün arasında sürebileceğini unutmamanız gerekir. İlgili sorunlarınız çözüm aşamasındayken veya sorun çözüldükten sonra haksız yere herhangi bir sosyal ağ veya platforumlarda yada forum sitelerinde firmayı karalayıcı veya olumsuz eleştirme , şikayet konuları açma gibi bu tarz kampanyaları başlatması kesinlikle yasaktır. Tespiti halinde ilgili müşterinin hesabında bulunan tüm hizmetler sorgusuz sualsiz ve geri iade yapmaksızın silinecektir. Müşterinin haklı olması durumunda diğer platforumlarda , forumlarda veya sosyal ağlarda hakkımızda dilediği gibi şikayet konusu açma hakkınada sahiptir.




Ödeme Bilgileri

Tüm ödemeler peşin olarak yapılmaktadır. Yani hizmeti kullandıktan sonra ödeme yapılmaz, hizmeti kullanmadan önce ödeme alınmaktadır. Siparişin tamamlanıp hesabın aktif edildiği tarih yinelenen faturaların son ödeme tarihi olarak tanımlanacaktır. Tüm hizmetlerimizde Fatura son ödemesi 1 günü geçirilirse, otomasyon sistemi sunucuları askıya almaktadır ve askıya alınan bu hizmetin faturası halen ödenmemişse otomasyon tarafından kalıcı olarak hizmet sistemlerden silinir. Silinmesi durumunda veri kaybınız konusunda sorumluluk kabul etmemekteyiz. Eğer bu maddeye maruz kalmak istemiyorsanız , önceden haber verip fatura konusunda yetkililerimizin düzenleme yapmasını isteyiniz.




Yedekleme ve Veri Kaybı

Web hosting hesaplarının yedeklenmesi haftalık olarak yapılmaktadır. Tekrar, tekrar yapılan yedeklemeler daha önceki yedeklerin üzerine yazılır, yedekleri sadece bir hafta tutabiliriz. Yedekleme otomasyon sistemi tarafından otomatik olarak yapılmakta, nezaketen sunulan bir hizmet olarak size verilmektedir. netweb.com.tr hesabınızla ilgili verilerinizden hayal edilebilecek hiçbir nedenle sorumlu değildir. Müşteriler yedeklerini kendileri saklama ve muhafaza etmekle sorumludur.




Teknik Destek

Standart destek politikamıza telefon ile destek dahil değildir. Telefon desteği almak isteyen müşterilerimiz bu hizmete ilişkin eklentiyi satın almak durumundalardır. Destek işlemleri sitemizde bulunan destek masası yazılımı üzerinden yürütülmektedir. Bunun haricindeki kanallardan (E-posta, halka açık siteler, anlık mesajlaşma sistemleri vb.) tarafımıza iletilen destek mesajlarından firmamız sorumlu tutulamaz. İlgili teknik talebi dönüşleri duruma göre 72 saate kadar dönüş süresi uzayabilir. Bir hesap ile alakalı destek istemini sadece o hesabın alımını gerçekleştirmiş olan kişi yapabilir. 3. Şahıslar vasıtası ile destek talebi iletilemez veya açılamaz. Açılan talepler dikkate alınmaz. Destek masasına hesap sahibi tarafından gönderilen her işlem sorgusuz yapılmaktadır. Bundan ötürü herhangi bir yol ile sistem giriş bilgilerini 3. Şahısların eline geçen kullanıcıların göreceği zarardan firmamız sorumlu tutulamaz. Teknik desteğin kapsamı verilen alt yapı hizmeti ile sınırlıdır. Bu alt yapı hizmetinin kapsamı, kullanılan sunucunun donanımı, üzerinde çalışan işletim sistemi ve kontrol paneli yazılımı, buna bağlı ana servisler (Web sunucu, Mail sunucu, FTP Sunucu vb.) ve sunucunun ağ erişimidir. Firmamızdan satın alınan hizmetin üzerine kurulacak olan yazılım, script gibi sistemlerin teknik desteği hizmet kapsamımız dışındadır.




Uptime Garantisi

Hizmetlerimizin sürekliliği için garanti edilen Uptime (açık kalma) süresi %96.8 olarak belirlenmiştir. Bu garanti mücbir sebeplerden, internet erişimini sağlayan ana firmalardan, sunucu arızalarından , saldırı( atak ) giriş ve çıkışlardan veya müşteri hatalarından kaynaklı arızalardan ve planlı bakım çalışmaları dışında kalan süre boyunca ki oranı belirtir. Uptime oranlarında yaşanabilecek bu sorunlardan ötürü geri iadeler malesef yapılmamaktadır.




Fiyat Değişimi

Müşterilerin ödemelerini yaptıkları periyot içerisinde süresi dolmadan bir fiyat değişimi yapılmayacaktır. netweb.com.tr listelenen fiyatları değiştirme ve hizmetler de verilen kaynak miktarlarını arttırma, azaltma hakkını saklı tutmaktadır. Buna göre örneklendirecek olursak yıllık ödeme yapmış kullanıcıdan 6 ay içinde yapılan bir fiyat değişikliği olursa süresi dolana kadar ekstra bir ücret talep edilmez. Ancak süresi dolduğunda yeni ödeme yaparken yeni tarifeden ödemek durumundadır. Bu kural düşen ödemeler içinde geçerlidir. Fiyatlarda oluşan düşüş nedeni ile müşteri geri iade talep edemez.




Veri Merkezi ve Saldırı ( atak ) Taraflı Bildirimler

Verimerkezi taraflı yaşanabilecek enerji veya network sorunlarında veya dışarıdan gelen saldırı ( atak ) veya içeriden dışarıya çıkan saldırı ( atak ) gibi durumlarda yaşanan paket kaybı , erişim sorunları gibi durumlarda firmamız herhangi bir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir. Bu tür enerji kesintileri her verimerkezinde yaşabilmekte olup , saldırı problemleri her firmada yaşanabilmektedir. Bizler işlemin hızlı tamamlanması için sadece verimerkezi ile iletişim halinde kalabilir veya saldırı ( atak ) sorunlarını çözebilmek için kendi bünyemizde işlem sağlarız. Bu sorunun yaşanması durumunda firmamız herhangi bir şekilde , iade yapmaz ve sorumluluk kabul etmez.




Değişiklikler

netweb.com.tr sözleşme maddelerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Yapılan değişiklikler aktif hesap sahibi müşterilerin sitemiz üzerindeki müşteri paneline duyuru olarak girilir. Bunun dışında mail veya başka bir iletişim kanalından yapılan değişiklikler bildirilmemektedir.

İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri yetkilidir.



Gizlilik Sözleşmesi

NetWeb GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ BEYANI

İŞBU GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ ÖNSÖZÜ

1. Sözleşme müşterinin NetWeb internet sitesine kayıt olması ve taraflar, İşbu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt eder.
2. NetWeb, gerek gördüğünde Kamuya duyurmadan sözleşme koşullarını her an güncelleme hakkına sahiptir, bu güncellemeden sonrasında kayıtlı kullanıcıları sözleşmeyi okumuş ve kabul etmiş sayar.
3. Sözleşmenin en güncel ve yenilenmiş hali NetWeb (“https://netweb.com.tr”) internet sitesinde bulunan halidir ve sitede yer alan hali geçerli kabul edilir.

GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ


İşbu Gizlilik Politikası, Sitemizi ve NetWeb hizmetlerini kullandığınızda veya NetWeb ile başka bir şekilde etkileşim kurduğunuzda hangi verileri topladığımızı, bunları neden topladığımızı ve bu verilerin nasıl kullanıldığını açıklar.
Sitemiz ziyaretçileri veya kullanıcıları, potansiyel müşterileri ve mevcut müşterileri ilgilendirir.
Web sitemizi ve/veya NetWeb hizmetlerini kullanarak bize kişisel verilerinizi sağlamış olup, kişisel verilerinizin İşbu Gizlilik Sözleşmesi Beyanı’ da belirtilen şekilde işlenmesine izin vermiş olursunuz.

Online Ödeme

Kredi kartı veya yurtiçi Debit kartlar ile yapacağınız ödemelerde, kart bilgilerinizin güvenliğini her şeyden çok önemsiyoruz. Bu yüzden, girmiş olduğunuz kart bilgilerinin 256-bit SSL sertifkası sayesinde internet cafe vb. ortamlarda bile kart bilgilerinizin şifreli olarak gönderilmesini sağlıyoruz, izlenmesini imkansız hale getiriyoruz, bu işlemler tarafmızca değil ödeme sağlayıcısı ( PayTR ) tarafından kayıt altına alınmaktadır. BİLGİLERİNİZİ GÜNCELLEME

Bize sağlanan Kişisel Verilerinizi değiştirmeniz ve/veya düzeltmeniz gerekiyorsa ya da sistemlerimiz üzerinden kaldırmamızı istiyorsanız, lütfen bizimle destek talepleri bölümünden iletişime geçiniz. Taleplerinizi geçerli yasaların gerektirdiği şekilde ele alacağız.

KAMUYA YAYINLANAN BİLGİLER


Türkiye Adalet Sarayı Başsavcılığından gelecek bir talep ile Kişisel Bilgileriniz kamu ile paylaşılabilir, bu genellikle Sanal Sunucular üzerinde işlenmiş bir suç nedeniyle talep edilen bilgilerden ibarettir. Kamu talebinde tüm kişisel verileriniz Türkiye Cumhuriyeti’ne teslim edilebilir, sitemize kayıt olan her kullanıcı bu maddeyi okumuş ve kabul etmiş sayılır.



BİLGİLERİNİZİ NASIL KULLANIYORUZ?

Kişisel Verilerinizi, NetWeb hizmetlerini sağlamak ve sizinle iletişim kurabilmek için kullanırız. Örneğin, NetWeb’dan bir hizmet satın aldınız ve hizmet şartlarımıza uygun olarak sizinle irtibat kullanabilmek adına Adınızı, Soyadınızı ve Telefon Numaranızı firma içerisinde işleyebiliriz, ayrıca alınan adres bilgilerinizi firma içi E-Fatura kesmek amacıyla Paraşüt firması ile paylaşabiliriz. Ek olarak Kişisel Verilerinizi size yeni ürünlerimiz, hizmetlerimizi veya diğer promosyonlarımız hakkında E-Posta ile bilgi göndermek amacıyla veya destek taleplerine yanıt vermek için kullanabiliriz. Daha önce bizden belirli iletişimleri almayı talep ettiyseniz ve/veya onayladıysanız, bu onayınızı istediğiniz zaman geri çekebilirsiniz. Bunu yapmak için, bize destek talebi üzerinden yazabilirsiniz. Ayrıca, herhangi bir zamanda gelecekte herhangi bir iletişim almak istemiyorsanız veya adınızın e-posta listelerimizden silinmesini isterseniz, lütfen aşağıda verilen bilgileri kullanarak bizimle iletişime geçin. Taleplerinize yanıt verebilmek için sizinle E-Posta yoluyla bildirim yapacağımızı lütfen unutmayın. Kişisel Verileri ayrıca Web Sitemizin hizmetlerinin kullanımını analiz etmek, yönetmek, destek vermek ve geliştirmek için kullanabiliriz. Ayrıca kişisel verilerinizi ve diğer verilerinizi derleyebilir, anonim hale getirebilir veya toplayabiliriz. Bu tür anonimleştirilmiş veya toplu verileri iş amaçlı kullanabiliriz. Bu toplu bilgiler açık ve net şekilde sizi tanımlamaz, sayıdan ibaret bir veri işleme ile analiz gerçekleştirilir.

Çerez (Cookie) Nedir?


Günümüzde neredeyse her web sitesi çerez kullanmaktadır. Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir deneyim sağlamak için, çoğu internet sitesi gibi biz de çerezler kullanıyoruz. Çerez, bir web sitesini ziyaret ettiğinizde cihazınıza (örneğin; bilgisayar veya cep telefonu) depolanan küçük bir metin dosyasıdır. Çerezler, bir web sitesini ilk ziyaretiniz sırasında tarayıcınız aracılığıyla cihazınıza depolanabilirler. Aynı siteyi aynı cihazla tekrar ziyaret ettiğinizde tarayıcınız cihazınızda site adına kayıtlı bir çerez olup olmadığını kontrol eder. Eğer kayıt var ise, kaydın içindeki veriyi ziyaret etmekte olduğunuz web sitesine iletir. Bu sayede web sitesi, sizin siteyi daha önce ziyaret ettiğinizi anlar ve size iletilecek içeriği de ona göre tayin eder.

Çerezler Neden Kullanılır?


Bazı çerezler, daha önceki ziyaretlerinizde kullandığınız tercihlerin web sitesi tarafından hatırlanmasını sağlayarak, sonraki ziyaretlerinizin çok daha kullanıcı dostu ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmasını sağlar.
Ayrıca, web sitesinde bulunan üçüncü taraflara ait linkler, bu üçüncü taraflara ait gizlilik politikalarına tabi olmakla birlikte, gizlilik uygulamalarına ait sorumluluk netweb.com.tr’a ait olmamaktadır ve bu bağlamda ilgili link kapsamındaki site ziyaret edildiğinde siteye ait gizlilik politikasının okunması önerilmektedir.

Çerez Türleri


Ana kullanım amacı kullanıcılara kolaylık sağlamak olan çerezler, temel olarak 4 ana grupta toplanmaktadır:
Oturum Çerezleri: Internet sayfaları arasında bilgi taşınması ve kullanıcı tarafından girilen bilgilerin sistemsel olarak hatırlanması gibi çeşitli özelliklerden faydalanmaya olanak sağlayan çerezlerdir ve internet sitesine ait fonksiyonların düzgün bir şekilde işleyebilmesi için gereklidir.
Performans Çerezleri: Sayfaların ziyaret edilme frekansı, olası hata iletileri, kullanıcıların ilgili sayfada harcadıkları toplam zaman ile birlikte siteyi kullanım desenleri konularında bilgi toplayan çerezlerdir ve internet sitesinin performansını arttırma amacıyla kullanılmaktadır.
Fonksiyonel Çerezler: Kullanıcıya kolaylık sağlanması amacıyla önceden seçili olan seçeneklerin hatırlatılmasını sağlayan çerezlerdir ve internet sitesi kapsamında kullanıcılara gelişmiş Internet özellikleri sağlanmasını hedeflemektedir.
Reklam Ve Üçüncü Taraf Çerezleri: Üçüncü parti tedarikçilere ait çerezlerdir ve internet sitesindeki bazı fonksiyonların kullanımına ve reklam takibinin yapılmasına olanak sağlamaktadır.

Çerezlerin Kullanım Amaçları


netweb.com.tr tarafından kullanılmakta olan çerezlere ait kullanım amaçları aşağıdaki gibidir:
Güvenlik amaçlı kullanımlar: netweb.com.tr, sistemlerinin idaresi ve güvenliğinin sağlanması amacıyla, bu sitedeki fonksiyonlardan yararlanmayı sağlayan veyahut düzensiz davranışları tespit eden çerezler kullanabilmektedir.
İşlevselliğe yönelik kullanımlar: netweb.com.tr, sistemlerinin kullanımını kolaylaştırmak ve kullanıcı özelinde kullanım özellikleri sağlamak amacıyla, kullanıcıların bilgilerini ve geçmiş seçimlerini hatırlatan çerezler kullanabilmektedir.
Performansa yönelik kullanımlar: netweb.com.tr, sistemlerinin performansının artırılması ve ölçülmesi amacıyla, gönderilen iletilerle olan etkileşimi ve kullanıcı davranışlarını değerlendiren ve analiz eden çerezler kullanabilmektedir.
Reklam amaçlı kullanımlar: netweb.com.tr, kendine veya üçüncü taraflara ait sistemlerin üzerinden kullanıcıların ilgi alanları kapsamında reklam ve benzeri içeriklerin iletilmesi amacıyla, bu reklamların etkinliğini ölçen veya tıklanma durumunu analiz eden çerezler kullanabilmektedir.

Çerezleri Kontrol Etme ve Silme


Çerezlerin kullanımına ilişkin tercihlerinizi değiştirmek ya da çerezleri engellemek veya silmek için tarayıcınızın ayarlarını değiştirmeniz yeterlidir. Birçok tarayıcı çerezleri kontrol edebilmeniz için size çerezleri kabul etme veya reddetme, yalnızca belirli türdeki çerezleri kabul etme ya da bir web sitesi cihazınıza çerez depolamayı talep ettiğinde tarayıcı tarafından uyarılma seçeneği sunar. Aynı zamanda daha önce tarayıcınıza kaydedilmiş çerezlerin silinmesi de mümkündür. Çerezleri kontrol edilmesine veya silinmesine ilişkin işlemler kullandığınız tarayıcıya göre değişebilmektedir. Bazı popüler tarayıcıların çerezlere izin verme ya da çerezleri engelleme veya silme talimatlarına aşağıdaki linklerden ulaşılması mümkündür. Çerez kullanım seçiminin değiştirilmesine ait yöntem, tarayıcı tipine bağlı olarak değişmekte olup, ilgili hizmet sağlayıcıdan dilendiği zaman öğrenilebilmektedir.



KVKK Aydınlatma Metni

Soru 1 : İade koşullarınız nelerdir ?
Cevap : www.netweb.com.tr sayfasından satın aldığınız hizmetlerde geri iade bulunmamaktadır.

Soru 2 : Garanti koşulları nelerdir ?
Cevap 3 : Kullanım sözleşmesinde , garanti koşulları ve yasal yükümlülükler detaylı olarak anlatılmıştır. Bu sayfaya ulaşmak için tıklayınız.

Soru 3 : İptal talebi nasıl yapılır ?
Cevap : www.netweb.com.tr sayfasından aldığınız hizmetlerin iptali için kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yapıp, ürün ve servislerim kısmından hizmetinizin iptali ile ilgili talep iletebilirsiniz. Bir sonraki ay hesabınız için fatura oluşturulmayacaktır. Sunucu, VPS ve VDS ürünlerinizde ödeme tarihinden 7 gün öncesinde iptal talebi vermeniz gerekmektedir. Aksi halde fatura oluşmaya devam edecektir.

Soru 4 : Kurulum zamanları (teslimat) ne kadardır ?
Cevap : Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, web hosting, ssl sertifikası, alan adı tescili gibi işlemler anında otomatik olarak gerçekleştirilmektedir. Sunucu, Co-location, vps ve/veya vds hizmetlerinde kurulum en geç 1 gün içinde yapılmaktadır. Banka havalesi gerçekleştiriyorsanız havale kısmına fatura numaranızı yazmanız işlemleri hızlandıracak ve kurulum süresini mümkün olan en kısa süreye düşürecektir.



İptal ve İade Koşulları

Soru 1 : İade koşullarınız nelerdir ?
Cevap : www.netweb.com.tr sayfasından satın aldığınız hizmetlerde geri iade bulunmamaktadır.

Soru 2 : Garanti koşulları nelerdir ?
Cevap 3 : Kullanım sözleşmesinde , garanti koşulları ve yasal yükümlülükler detaylı olarak anlatılmıştır. Bu sayfaya ulaşmak için tıklayınız.

Soru 3 : İptal talebi nasıl yapılır ?
Cevap : www.netweb.com.tr sayfasından aldığınız hizmetlerin iptali için kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yapıp, ürün ve servislerim kısmından hizmetinizin iptali ile ilgili talep iletebilirsiniz. Bir sonraki ay hesabınız için fatura oluşturulmayacaktır. Sunucu, VPS ve VDS ürünlerinizde ödeme tarihinden 7 gün öncesinde iptal talebi vermeniz gerekmektedir. Aksi halde fatura oluşmaya devam edecektir.

Soru 4 : Kurulum zamanları (teslimat) ne kadardır ?
Cevap : Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, web hosting, ssl sertifikası, alan adı tescili gibi işlemler anında otomatik olarak gerçekleştirilmektedir. Sunucu, Co-location, vps ve/veya vds hizmetlerinde kurulum en geç 1 gün içinde yapılmaktadır. Banka havalesi gerçekleştiriyorsanız havale kısmına fatura numaranızı yazmanız işlemleri hızlandıracak ve kurulum süresini mümkün olan en kısa süreye düşürecektir.



Yardım mı lazım? Sizler için
buradayız!

7/24/365 gün uzman destek ekibimiz ile desteğe ihtiyacınız olduğu her an buradayız!

İletişim

0850 309 3456

Telefon ile Destek Alın

E-Posta

info@netweb.net

E-Posta ile Destek Alın

Canlı Destek

Canlı Destek

Uzmanımızdan Destek Alın

Netweb Veri Merkezi Hizmetleri Her Zaman Sizlerle

Modern İhtiyaçlarınızı Karşılamak İçin Donanımlı Servislerimizle Hizmetinizdeyiz!

Network
Operatör Bağımsız

İstanbul’un merkezinde ve kolay ulaşılabilen bir noktada bulunan Premier DC Veri Merkezi, %99.99 erişilebilirlik taahhüdü sunar.

Cloud
Operatör Bağımsız

Kendi veri merkezinizde veya farklı bir veri merkezinde bulunan verilerinizi, Premier DC Veri Merkezi’nde tam yedekli hale getirin.

Search
Operatör Bağımsız

Türkiye’nin en büyük PCI/DSS sertifikalı Tier III seviyesinde veri merkezindeki sunucularıyla, en yüksek düzeyde çalışma süresi sağlar.

Netweb Daima İş Başında!

En uygun fiyatlarla yüksek performansa ulaşın!

Netweb Netweb
Netweb
Netweb
Netweb